Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul FILIASI 9 in parcul rece de la Chiciu Mic – km 161 – 1.10.2008 – foto: Cristian Gregoretti

Impingatorul FILIASI 9 (1984-2010)

A fost construit in 1984 la Santierul Naval Oltenita si a apartinut Navrom Galati.
A fost folosit pe toate sectoarele Dunarii pana in 1999, dupa care a fost inchiriat unei firme din Constanta pana in 2002.
In 2002 s-a intors la Navrom, insa nu a mai fost folosit. A fost retras in parcul rece de la Chiciu Mic, dintre Galati si Braila.
Pe 30.01.2010 a fost scos din parcul rece si dus la sediul Navrom Shipyard de catre impingatorul SIDEX 2. Aici a fost descompletat de tot ceea ce ar mai fi putut fi util.
La inceputul lunii februarie 2010 a fost preluat intr-un convoi de barje si dus la Constanta.
A fost dezmembrat la Tomini Trading Constanta in primavara anului 2010.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul FILIASI 9 in parcul rece de la Chiciu Mic – km 161 – 1.10.2008 – foto: Cristian Gregoretti

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 34,53 m, latime: 11 m, pescaj maxim: 2 m
– propulsia era asigurata de doua motoare, licenta Sulzer, model 6LDSR28, fabricate la ICM Resita, a cate 1.200 CP fiecare; acestea actionau doua elice cu pas fix, fabricate din otel
– transmisie: reductor/inversor RENK , licenta Germania, fabricat la ICM Resita
– 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate doua pe fiecare elice
– echipat cu 3 diesel-generatoare: 2 x 120 KW, 380 V, 50 Hz CA si 1 x 35 KW, 380 V, 50 Hz
– bunker: 87 t

– info nava: Cristian Gregoretti, Jan Husca

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul FILIASI 9 este dus de catre SIDEX 2 la Navrom Shipyard Galati, pentru a fi descompletat de ceea ce mai putea fi util inainte de a fi trimis la taiere, Galati, 30.01.2010 – foto: Cristian Gregoretti