Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatoarele GORJ si FILIASI 13 la Galati, 4.04.2005 – foto: Cristian Gregoretti

Impingatorul GORJ (1981-2011)

A fost construit in 1981 la Santierul Naval Oltenita si a apartinut Navrom Galati.
A fost folosit pe toate sectoarele Dunarii pana in septembrie 2007, cand a fost retras in parcul rece de la Chiciu Mic.
In septembrie 2011 a fost scos din parcul rece si dus la sediul Navrom Shipyard, din portul Docuri Galati. Aici a fost descompletat de tot ceea ce ar mai fi putut fi util.
Pe 20.09.2011 a fost preluat intr-un convoi de barje condus de catre impingatorul PLUTON (pe atunci inchiriat de catre Navrom Galati) si dus la Constanta.
A fost dezmembrat la Tomini Trading Constanta in toamna anului 2011.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul GORJ in ultimele luni de activitate, 20.07.2007 – foto: www.binnenschifferforum.de / danubenews

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 34,5 m, latime: 11 m, pescaj maxim: 2 m
– propulsia era asigurata de doua motoare, licenta Sulzer, model 6LDSR28, fabricate la ICM Resita, a cate 1.200 CP fiecare; acestea actionau doua elice cu pas fix, fabricate din otel
– transmisie: reductor/inversor RENK , licenta Germania, fabricat la ICM Resita
– 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate doua pe fiecare elice
– echipat cu 3 diesel-generatoare: 2 x 120 KW, 380 V, 50 Hz CA si 1 x 35 KW, 380 V, 50 Hz
– bunker: 87 t

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul GORJ, condus pe ultimul drum de catre impingatorul PLUTON, Galati, 20.09.2011 – foto: Cristian Gregoretti