Impingatorul ROVINARI 10 la Braila, 2011, in timpul reparatiilor/modernizarii – fotografii: Cristian Munteanu
Impingatorul ROVINARI 10 / HOLOGRAF
A fost construit in 1981 la Santierul Naval Giurgiu pentru Navrom, fiind folosit la manevrele portuare din zona Galati-Braila.
Dupa reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviala Navrom din 1991 a ajuns in patrimoniul Romnav Braila.
In 2011 a fost modernizat la Braila, motoarele fiind inlocuite cu unele noi a cate 450 CP fiecare. La finalizarea reparatiilor/modernizarii, numele i-a fost schimbat in HOLOGRAF.
Impingatorul HOLOGRAF (ex ROVINARI 10) la Galati, 3.06.2012 – foto: Cristian Gregoretti
Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 21 m, latime: 8 m, pescaj maxim: 1,5 m
– ENI: 46000397
– MMSI: 264162212
– Call Sign: YP2212
– propulsia originala era asigurata de 2 motoare licenta Maybach, model MB836B, a cate 280 CP fiecare, fabricate la uzinele 23 August Bucuresti; acestea au fost inlocuite in 2011 cu 2 motoare noi (probabil Volvo-Penta), a cate 450 CP fiecare
– 2 elice cu pas fix, fabricate din otel.
– bunker motorina: 17 tone
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– dotat initial cu 2 diesel generatoare tip D110-UTB a cate 28 KW, 380 V , 50 HZ CA
– prevazut cu 2 vinciuri pentru legare la barje pe prova, actionate manual, fabricate la IMN Galati.
– info nava: Jan Husca, Cristian Gregoretti
Plan impingatoare seria Macin - extras din albumul navelor Registrului Naval Roman - colectia personala Cristian Munteanu
Nave surori din seria Macin in Registrul Naval Virtual :
Pagina Actualizata 29 iulie 2020 – Cristian Munteanu ©
Ultimele Comentarii