Impingatorul DEDA la Braila, intrare pe Canal Macin, 10.08.2009 – fotografii: Cristian Munteanu

Impingatorul DEDA

A fost construit la Santierul Naval Giurgiu in 1975 pentru Navrom, fiind folosit la manevrele portuare din zona Braila.
In 1991, odata cu reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviala Navrom, ajunge in patrimoniul nou infiintatei companii: SC Hercules SA Braila.
A trecut printr-o reparatie capitala la Braila in perioada 2005-2006.
Este folosit si in prezent la manevrele portuare din zona Braila precum si la transportul de marfa pe Dunarea de Jos, intre porturile Braila, Macin, Gura Aman, Calarasi, Galati, Tulcea, precum si Insula Marea Brailei.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul DEDA la Galati, 7.09.2010 – foto: Cristian Gregoretti

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 20,8 m, latime: 7,8 m, pescaj maxim: 1,5 m
– ENI: 46000500
– MMSI: 264162486
– Call Sign: YP2486
– propulsia asigurata de 2 motoare licenta Maybach, model MB836B, a cate 280 CP fiecare, fabricate la uzinele 23 August Bucuresti; acestea actioneaza 2 elice cu pas fix, fabricate din otel.
– bunker motorina: 17 tone
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– dotat cu 2 diesel generatoare tip D110-UTB a cate 28 KW, 380 V , 50 HZ CA
– prevazut cu 2 vinciuri pentru legare la barje pe prova, actionate manual, fabricate la IMN Galati.

– info nava: Jan Husca, Cristian Gregoretti

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul DEDA la Galati, 15.07.2013 – foto: Paul Ionescu