Impingatorul ROVINARI 1 la Galati, 12.05.2009 – foto: Cristian Gregoretti
Impingatorul ROVINARI 1
A fost construit la Santierul Naval Giurgiu in 1979 pentru Navrom Galati.
Incepand cu a doua jumatate a anilor ’90 a ajuns in patrimoniul Metaltrade International SRL Galati.
Este folosit si in prezent pe sectorul romanesc al Dunarii, in special la manevrele portuare din zona Galati.
Este singurul impingator din cadrul seriei care arata si acum, dupa 40 de ani, la fel: are aceeasi schema de culoare, forma, fiind propulsat inca de aceleasi motoare.
Impingatorul ROVINARI 1 la Galati, 17.06.2013 – foto: Paul Ionescu
Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 21 m, latime: 8 m, pescaj maxim: 1,5 m
– MMSI: 264162550
– Call Sign: YP2550
– propulsia asigurata de 2 motoare licenta Maybach, model MB836B, a cate 280 CP fiecare, fabricate la uzinele 23 August Bucuresti; acestea actioneaza 2 elice cu pas fix, fabricate din otel.
– bunker motorina: 17 tone
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– dotat cu 2 diesel generatoare tip D110-UTB a cate 28 KW, 380 V , 50 HZ CA
– prevazut cu 2 vinciuri pentru legare la barje pe prova, actionate manual, fabricate la IMN Galati.
– info nava: Jan Husca, Cristian Gregoretti
Impingatorul ROVINARI 1 la Galati, 30.10.2013 – foto: Paul Ionescu
Impingatorul ROVINARI 1 la Galati, 14.10.2016 – foto: Paul Ionescu
Plan impingatoare seria Macin - extras din albumul navelor Registrului Naval Roman - colectia personala Cristian Munteanu
Nave surori din seria Macin in Registrul Naval Virtual :
Pagina Actualizata 29 iulie 2020 – Cristian Munteanu ©
Ultimele Comentarii