Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul ROVINARI 21 la Tulcea, octombrie 2007 – foto: Cristian Gregoretti

Impingatorul ROVINARI 21 / BSV MOLDOVA / SUNSHINE 1

A fost construit in 1984 la Santierul Naval Giurgiu, pentru AFDJ Galati.
La AFDJ a fost folosit in anii ’80 , alaturi de remorcherul CETATUIA, la transportul barjelor incarcate cu piatra pana in zonele in care se efectuau lucrari hidrotehnice.
In 1998, in urma procesului de reorganizare a AFDJ Galati, a fost vandut, impreuna cu remorcherul CETATUIA, IRCH Tulcea. A continuat sa fie folosit ca si in trecut, pentru transportul barjelor incarcate cu piatra pana in zonele din Delta in care se efectuau lucrari hidrotehnice.
In februarie 2013 a fost scos la licitatie (executarea silita a bunurilor IRCH Tulcea). Pretul de pornire a fost de 443.100 RON fara TVA.
A fost adjudecat de catre Black Sea Services Constanta. Numele i-a fost schimbat in BSV MOLDOVA, corpul a fost vopsit in albastru, iar suprastructura in alb (culorile specifice Black Sea Service).
A fost folosit la manevrele portuare din porturile Constanta si Constanta Sud – Agigea.
In 2019 a fost vandut United Shipping Agency Constanta. A fost reparat la Navrom Shipyard Cernavoda, iar numele i-a fost schimbat in SUNSHINE 1.
In prezent este folosit la manevrele portuare din Constanta Sud-Agigea.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Echipajul impingatorului ROVINARI 21, 1996 – foto: Silviu Tugurlan

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 20,88 m, latime: 7,60 m, pescaj maxim: 1,5 m
– deplasament: 152 t
– MMSI: 264162440
– Call Sign: YP2440
– propulsia este asigurata de 2 motoare licenta Maybach, model MB836B, a cate 280 CP fiecare, fabricate la uzinele 23 August Bucuresti
– reductoare-inversoare tip RENK, fabricate la ICM Resita
– 2 elice cu pas fix, fabricate din otel.
– bunker motorina: 17 tone
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– dotat cu 2 diesel generatoare tip D110-UTB a cate 28 KW, 380 V , 50 HZ CA
– prevazut cu 2 vinciuri pentru legare la barje pe prova, actionate manual, fabricate la IMN Galati.

– info nava: Jan Husca, Cristian Gregoretti

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul BSV MOLDOVA (ex ROVINARI 21) in portul Constanta, 8.09.2016 – foto: Paul Ionescu

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul BSV MOLDOVA (ex ROVINARI 21) in portul Constanta, 12.08.2017 – foto: Paul Ionescu

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Plan impingatoare seria Macin - extras din albumul navelor Registrului Naval Roman - colectia personala Cristian Munteanu

Nave surori din seria Macin in Registrul Naval Virtual :

Anina

Deda

Luncavita 2

Luncavita 3

Rovinari 1

Rovinari 3

Rovinari 8

Rovinari 10 / Holograf

Rovinari 13

Rovinari 15

Rovinari 16

Rovinari 17

Rovinari 19 

Rovinari 20

Rovinari 21 / BSV MOLDOVA / SUNSHINE 1

Rovinari 25

Pagina Actualizata 29 iulie 2020 – Cristian Munteanu ©