Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul SEGARCEA in anii ’60-’70

Remorcherul SEGARCEA (1964-201?)

A fost construit in 1964 la Santierul Naval Oltenita si a apartinut NFR Drobeta.
A fost retras in anii ’90 la Drobeta Turnu Severin.
In 2008 ajunsese o epava in parcul rece de la Drobeta.
A fost taiat, probabil, undeva prin 2011-2012.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul SEGARCEA in parcul rece de la Drobeta Turnu Severin, 22.09.2008 – foto:  panoramio.com (user: fotografamator)

Cateva caracteristici ale remorcherului:
– deplasament: 194 t
– Lungime: 33,40 m, latime: 6.30 m, pescaj: 1.5 m
– Propulsia era asigurata de catre un motor SKL ce dezvolta 500 CP; lansarea acestuia si inversarea sensului de rotire se facea local, in sala masinilor, cu aer comprimat.
– Elice pas fix, otel,in duza fixa, 2 pene de carma actionate manual cu trote
– dotat cu doua diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov, a cate 35 KW, 380 V, 50 Hz, CA
– Pe motorul principal erau articulate un compresor de aer si o pompa de servicii generale.
– bunker motorina: 27 t

– informatii nava: Jan Husca, Paul Ionescu, Cristian Gregoretti