Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul GRIGORE PREOTEASA (viitor PASCANI) in Austria, anii ’60 – foto: binnenschifferforum.de / danubenews

 

Remorcherul PASCANI

A fost construit in 1961 la Oltenita, numele pe care l-a purtat initial fiind GRIGORE PREOTEASA. Dupa cativa ani, acesta a fost schimbat in PASCANI.

 

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul PASCANI, anii ’70 – foto: www.riverships.ru

 

Propulsia era asigurata, initial, de 2 motoare Skoda CKD a cate 500 CP fiecare. Ulterior, acestea au fost inlocuite cu 2 motoare SKL 8NVD 48, a cate 720 CP fiecare.
Avea o lungime de 48 m, o latime de 7,25 m si un pescaj maxim de 1,60 m.

 

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul PASCANI , anii ’70 – foto: via-donau.org

 

A apartinut NFR Drobeta, fiind folosit in voiaje internationale pana la Regensburg.
A fost vandut la fier vechi prin 2000.

 

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul PASCANI la Viena, aprilie 1996 – foto: binnenschifferforum.de / danubenews