Remorcherul BRAILA la Constanta, 27.02.2009 – foto: Cristian Gregoretti
Remorcherul BRAILA
A fost construit la SN Drobeta Turnu Severin in anul 1985. Primul armator a fost Navrom Galati. Nava a juns in primavara anului 1985 in portul Galati, avand suprastructura vopsita in alb si inscriptia NR pe cosuri.
A fost preluata la scurt timp de catre AFDJ Galati, suprastructura fiind revopsita in acel galben deschis, la fel ca la celelalte remorchere ale AFDJ.
In 1998 a fost transferat la Resalv Galati, in urma procesului de reorganizare a AFDJ Galati.
Remorcherul BRAILA la Mangalia, 12.08.2009 – foto: Adrian Vilcu
Pe durata cat a activat la Resalv, a avut scris cu litera mari, pe toata lungimea navei, atat in babord cat si in tribord, numele companiei (RESALV).
Din pacate, doar la cateva luni de la preluarea navei de catre noua companie, motoarele au cedat, iar nava a fost acostata in Galati, la un ponton aflat in zona Falezei, ceva mai sus de locul in care a fost acostata ani de zile nava POMPIER 3.
In 1999, dupa reparatiile facute la motoare si liniile axiale la SN Braila, a plecat la Constanta fiind operat de catre MEG MARITIME Constanta, apoi in 2000 operator a fost Canal Sea Services, iar din 2002 este in proprietatea CANAL SEA SERVICES CONSTANTA.
Remorcherul BRAILA la Mangalia, 9.12.2011 – foto: Adrian Vilcu
Caracteristici remorcher:
– lungime: 35,81 m, latime: 9,71 m, pescaj: 3,35 m
– IMO 8861242
– MMSI: 264900275
– propulsat de 2 motoare licenta Sulzer, model 6LDSR-28K, fabricate la ICM Resita, a cate 1.200 CP fiecare, la 750 RPM.
– elice pas variabil in duza, aliaj, fabricatie RDG
– viteza: 12,5 Nd
– bunker: 96 tone
– 3 diesel-generatoare tip D120 8V, fabricatie la Uzinele Timpuri Noi din Bucuresti a cate 56 KW, 400V, 50HZ CA
– bolard pull 32 tf
– clasa de navigatie M2
– echipaj: 8
Remorcherul BRAILA la Mangalia, 5.04.2012 – foto: Adrian Vilcu
Ultimele Comentarii