Remorcherul PARING la Giurgiu, in anii ’60 – carte postala
Remorcherul PARING / TURNU SEVERIN
A fost construit in 1949 la Santierul Naval Galati pentru SRT (Sov Rom Transport), initial numindu-se TURNU SEVERIN.
Din 1954 a ajuns la nou infiintata companie Navrom, 100% romaneasca, aparuta in urma desfiintarea comaniei mixte romano-sovietice, Sov Rom Transport.
Numele i-a fost schimbat in PARING in anii ’60.
A activat pentru Giurgiu Nav, fiind folosit atat pe sectorul romanesc al Dunarii, cat si in voiaje internationale pana la Regensburg.
a fost vandut in a doua jumatate a anilor ’90 SC Danubtrans srl Smardan.
Nu a mai fost folosit, fiind retras in parcul rece de la Smardan, fiind folosit, probabil, pe post de donor de piese pentru remorcherul CLOSCA, care era de acelasi tip
In 2015 a fost elaborata Autorizatia de mediu nr.8806 care reglementa activitatea de taiere si dezmembrare nave din parcul rece al Danubtrans Smardan.
Printre nave se regasea si remorcherul PARING.
In 2016 acesta inca se afla in parcul rece.
Remorcherul PARING in parcul rece de la Smardan, 28.08.2016 – fotografii: Cristian Munteanu
Cateva caracteristici ale remorcherului:
– lungime: 40 m, latime: 6,50 m, pescaj maxim: 1,66 m
– corp din table nituite
– propulsat de doua motoare SKL, model 8NVD36, a cate 400 CP fiecare
– deplasament: 210 tone
Ultimele Comentarii