Remorcherul SABATIS M (ex PESCARUS 4), Lefkas Channel, Grecia, 30.08.2016 – www.shipspotting.com / stara zientara
Remorcherul maritim portuar PESCARUS 4
A fost construit la Santierul Naval Drobeta Turnu Severin, fiind livrat I.E.P. Constanta in 1982.
Dupa 1991, a fost transferat in patrimoniul nou infiintatei companii, Administratia Porturilor Constanta R.A..
Apoi, dupa reorganizarea Administratiei Porturilor Constanta, din 1993 (H.G. 599/2.11.1993) a ajuns in patrimoniul Administratia Porturilor Maritime (A.P.M.) Constanta.
In 2004 a fost vandut Elter SA Construction & Holding Co Atena / Grecia.
Numele i-a fost schimbat in SABATIS M, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel georgian.
In 2008 a trecut printr-o reparatie capitala/modernizare la Pireu.
Este activ si in prezent (2024).
Caracteristici remorcher:
– lungime: 23,39 m, latime: 6,96 m, pescaj maxim: 2,35 m
– IMO: 8938069
– Gross Tonnage: 111 t
– Propulsia originala era asigurata de 2 motoare tip MB836B (licenta Maybach) a cate 280 CP/ 1.360 RPM fiecare fabricate la Uzinele 23 August Bucuresti / acestea au fost inlocuite in 2008 cu 2 motoare noi Daewoo, a cate 600 CP fiecare
– transmisia: 2 reductoare-inversoare RENK-UMC Resita comandate de la distanta (din comanda) electro-hidraulic / turatia motoarelor principale era comandata pneumatic din comanda sau mecanic, din sala masini; acestea au fost inlocuite cu ocazia modernizarii din 2008
– Elice pas fix, aliaj, in duza
– viteza maxima: 10 Nd
– bunker combustibil: 24 t
– 2 diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov de putere 35 KW, 380 V, 50 HZ fiecare / inlocuite cu ocazia modernizarii
– tractiune carlig: 7 t
Fotografiile preluate din web site-ul www.shipspotting.com sunt publicate in scopuri educative, non-profit in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile.
The picturs taken from the web site www.shipspotting.com are published non-profit for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .
Ultimele Comentarii