Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul  LIESTI 1 la Galati, 1997 – foto: colectia Piasu Adrian

Remorcherul maritim portuar LIESTI 1 / BSV MALTA

A fost construt in 1979 la SN Drobeta Turnu Severin.
Primul armator a fost Intrprinderea Constructii Hidrotehnice Galati (devenita HIGA dupa 1989).
A fost vandut in 2001. Noul proprietar este Black Sea Services Constanta.
In prezent isi desfasoara activitatea atat in portul Constanta, cat si in porturile Midia si Mangalia.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul LIESTI 1 la Constanta, 27.02.2009 – foto: Cristian Gregoretti

Caracteristici nava:
– lungime: 23,3 m, latime: 6,96 m, pescaj maxim: 2,35 m
– MMSI: 264900251
– Gross Tonnage: 113
– Propulsia este asigurata de 2 motoare tip MB836B (licenta Maybach) a cate 280 CP/ 1.360 RPM fiecare fabricate la Uzinele 23 August Bucuresti
– transmisia: 2 reductoare-inversoare RENK-UMC Resita comandate de la distanta (din comanda) electro-hidraulic / turatia motoarelor principale este comandata pneumatic din comanda sau mecanic, din sala masini
– Elice pas fix, aliaj, in duza
– viteza maxima: 10 Nd
– bunker: 9 t
– 2 diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov de putere 35KW 380V, 50HZ fiecare
– tractiune carlig: 7 t

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul  LIESTI 1 la Mangalia, 11.04.2010 – foto: Adrian Vilcu

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul BSV MALTA ( ex LIESTI 1) la Constanta, 8.08.2015 – foto: Paul Ionescu

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul BSV MALTA ( ex LIESTI 1) la Mangalia, 22.07.2019 – foto: Adrian Vilcu

Remorcherul BSV MALTA ( ex LIESTI 1), 2015 – aspecte de pe nava – fotografii: Jan Husca