Remorcherul GALATI 5 la Mangalia – fotografii: Adrian Vilcu
Remorcherul maritim GALATI 5
A fost construit la Santierul Naval Drobeta Turnu Severin, numar de santier 3140002, fiind livrat AP Constanta in cursul lunii martie 1990.
La livrare a purtat indicativul IEP 8159 in loc de nume. Acesta a fost schimbat la scurta vreme cu numele pe care-l poarta si astazi – GALATI 5.
Dupa reorganizarea IEP Constanta din 1990, a ajuns in patrimoniul nou infiintatei companii, Grupul de Remorcare Maritim Constanta, pentru ca, mai apoi, din 1998, sa ajunga la Coremar Constanta.
Este folosit si in prezent la manevrele portuare din Constanta, Midia si Mangalia.
Remorcherul GALATI 5 in portul Constanta – fotografii: Jan Husca
Caracteristici remorcher:
– lungime: 35,81 m, latime: 9,71 m, pescaj: 3,35 m
– IMO 8861319
– MMSI: 264900042
– Call Sign: YQHD
– Gt: 385
– propulsat de 2 motoare licenta Sulzer, model 6LDSR-28 J-K, fabricate la ICM Resita, lansate (pornite) cu demaror pneumatic la 10 bar, a cate 1.200 CP fiecare, la 750 rpm
– elice pas variabil in duza, aliaj, fabricatie RDG
– viteza: 12,5 Nd
– bunker: 96 tone
– 3 diesel-generatoare tip D120 8V, fabricatie la Uzinele Timpuri Noi din Bucuresti a cate 56 KW, 400V, 50HZ CA
– bolard pull 32 tf
– clasa de navigatie M2
– echipaj: 8
– informatii nava: Cristian Gregoretti, Jan Husca
Remorcherul GALATI 5 in portul Constanta – fotografii: Paul Ionescu
Ultimele Comentarii