Remorcherul SIROKO (ex GALATI 2), 14.07.2015 – https://fleetphoto.ru/ Pavel Emelianov
Remorcherul maritim GALATI 2
A fost construit la Santierul Naval Drobeta Turnu Severin, numar de santier 11483002, fiind livrat IEP Constanta in cursul lunii martie 1984.
Dupa reorganizarea IEP Constanta din 1990, a ajuns in patrimoniul nou infiintatei companii, Grupul de Remorcare Maritim Constanta, pentru ca, mai apoi, din 1998, sa ajunga la Coremar Constanta.
A fost folosit pentru manevrele portuare din Constanta, Midia si Mangalia.
A continuat sa fie folosit pana in anul 2000, cand a fost vandut companiei Riveko din Letonia. Numele remorcherului a fost schimbat in SIROKO, noul pavilion arborat fiind cel al Letoniei. In 2001 si-a schimbat proprietarul, noul proprietar fiind Amber Holding, tot din Letonia.
In 2008 a fost vandut in Rusia, catre Terminal Services Joint Stock Co. Numele a ramas acelasi, doar noul pavilion arborat fiind cel rusesc.
Remorcherul este folosit si in prezent, poarta acelasi nume – SIROKO, fiind inregistrat la Temryuk. Este folosit in general pe Marea Azov.
Remorcherul SIROKO (ex GALATI 2), 16.02.2017 – https://fleetphoto.ru/ Pavel Emelianov
Caracteristici remorcher:
– lungime: 35,81 m, latime: 9,71 m, pescaj: 3,35 m
– IMO 8523307
– Gt: 385
– propulsat de 2 motoare licenta Sulzer, model 6LDSR-28 J/K, fabricate la ICM Resita, lansate (pornite) cu demaror pneumatic la 10 bar, a cate 1.200 CP fiecare, la 750 rpm
– elice pas variabil in duza, aliaj, fabricatie RDG
– viteza: 12,5 Nd
– bunker: 120 tone
– 3 diesel-generatoare tip D120 8V, fabricatie la Uzinele Timpuri Noi din Bucuresti a cate 70 KW, 400V, 50HZ CA
– bolard pull 32 tf
– echipaj: 8
Ultimele Comentarii