CANAL SERVICES 20 plecand din Portsmouth International Port, UK catre Constanta, octombrie 2020 – galerie foto: Tony Weaver/UK

Remorcherul maritim CANAL SERVICES 20

A fost construit in 1991 la Imamura Shipbuilding Co.Ltd, Japonia, numele original fiind KWAI CHUNG.
A putat acest nume pana in ianuarie 2010 cand a fost vandut SMS TOWAGE Ltd.,UK, numele fiindu-i schimbat in GUARDSMAN, iar pavilionul arborat schimbat cu cel britanic.
A fost cumparat in septembrie 2020 de catre Canal Sea Services Constanta. Numele i-a fost schimbat in CANAL SERVICES 20, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel romanesc.

Caracteristici remorcher:
– Corp otel,table sudate
– lungime: 23,90 m, latime: 8,50 m, pescaj maxim: 3,5 m
– IMO: 9015826
– MMSI: 264900411
– Call Sign: YQTE
– Propulsia este asigurata de doua motoare diesel, tip Niigata 6L25CXE a cate 3.000 CP la 750 rpm fiecare
– Propulsoare: 2 X ASD (Azimuth Stern Drive)
– Viteza maxima: 12,5 Nd
– Energia la bord este asigurata de 2 diesel-generatoare de tipul Yanmar 6CHL-HTN, cu o putere de 2 x 64 kW, 380 V CA, 50 Hz
– Dotat cu ancore tip Hall, 2 x 300 kg, lungime lant 151 m x 22 mm
– bollard pull: 40 t
– Pentru activitatea de remorcaj portuar, este dotat cu un vinci cu actionare electro-hidraulica comandat local si de la distanta, avand pe tambur o remorca de 110 m lungime si 96 mm grosime (supermax line), cu rupere la T. max.60 t
– Pentru remorcaj in mare libera utilizeaza un carlig de remorca cu 45t SWL, cu dubla actionare, local si de la distanta.