BSV GERMANIA, octombrie 2020 – galerie foto: Vicentiu Nica
Remorcherul maritim BSV GERMANIA
A fost construit in anul 1983, luna aprilie, la Scheepswerf Van Rupelmonde, Belgia.
A purtat urmatoarele nume:
– HOBOKEN (aprilie 1983 – martie 2002)
– RM MOULIS (martie 2002 – septembrie 2015)
– TSM MOULIS (septembrie 2015 – octombrie 2020)
A apartinut companiei Thomas Services Maritimes, Rouen-Franta. De la aceasta companie fost cumparat in Octombrie 2020 de catre Black Sea Services Constanta.
Numele i-a fost schimbat in BSV GERMANIA, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel romanesc.
Caracteristici remorcher:
– Corp otel, table sudate
– lungime: 29 m, latime: 8 m, pescaj: 3,26 m
– IMO: 8120600
– MMSI: 227009990
– 133 tdw / 242 Gt
– Motoare principale: 2 x MWM, tip TBD 440 6K, cuplate la doua elici cu pas fix si dezvolta o putere de 2 x 1.100 CP
– viteza maxima: 12,5 Nd
– Energia electrica la bord este asigurata de doua diesel-generatoare MWM, tip T232 V8, a cate 107 kW/380v/50hz fiecare
– Bollard pull: 30 t
– pentru remorcajul in mare libera utilizeaza un vinci de remorca cu actionare electro-hidraulica, comandat local si de la distanta, avand pe tambur o remorca de otel cu diametrul de 36 mm si o lungime maxima de 500 m.
– pentru remorcajul portuar utilizeaza un carlig de remorca avand 45t SWL
– Bunker combustibil (FO): 70 mc
– Bunker apa potabila (FW) 20 mc
– Bunker apa de balast (BW) 40 mc
– poate acomoda la bord 6 membri de echipaj
Ultimele Comentarii