Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
logo shipspotting
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

PILEAS I (ex ALEXANDRIA 3) la Valetta/Malta, 28.06.2012 – www.shipspotting.com / Emmanuel.L

Remorcherul ALEXANDRIA 3

A fost construit la Santierul Naval Drobeta Turnu Severin, numar de santier 19477007, fiind livrat IEP Constanta – sectia pilotaj si nave portuare, in septembrie 1981.
Dupa reorganizarea IEP Constanta din 1990, a ajuns in patrimoniul nou infiintatei companii, Grupul de Remorcare Maritim Constanta, pentru ca, mai apoi, din 1998, sa ajunga la Coremar Constanta.
A fost folosit pentru manevrele portuare din Constanta, Midia si Mangalia.
In aprilie 2000 a fost vandut Portolos Salvage Maritime din Grecia, impreuna cu remorcherul ALEXANDRIA 6. Numele i-a fost schimbat in ELPIDA, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel grecesc (pentru foarte scurt timp a arborat pavilionul St Vincent&Grenadines).
Din ianuarie 2003 i-a fost schimbat numele in THALASOPOROS, pavilionul arborat ramanand cel grecesc.
Catre sfarsitul anului 2003 a fost vandut L&M Seamasters ltd Limassol/Cipru, impreuna cu remorcherul PEGASUS (ex ALEXANDRIA 6).
Numele i-a fost schimbat in PILEAS, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel cipriot. Din 2009 i-a fost schimbat numele in PILEAS I.
Activeaza si in prezent in Cipru.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
logo shipspotting
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

PILEAS I (ex ALEXANDRIA 3) la Valetta/Malta, 03.09.2012 – www.shipspotting.com / Emmanuel.L

Cateva caracteristici ale remorcherului:
– IMO: 8037944
– Gt: 354 t
– Lungime: 35.81 m, latime: 9.71 m, pescaj: 3.35 m
– propulsat de doua motoare licenta Sulzer, model 6LDSR-28 J (K), a cate 1.200 CP fiecare, fabricate la UCM Resita, lansate (pornite) cu demaror pneumatic la 10 bar
– transmisie: reductor-inversor
– doua elice pas fix in duza, aliaj, fabricatie RDG
– viteza maxima: 12.5 Nd
– bunker: 96 t
– echipat initial cu 3 diesel generatoare a cate 70 KW 400 V 50 Hz CA fiecare / inlocuite cu 3 diesel generatoare PERKINS YB 58286 PHASER
– bollard pull: 35 t
– dotat cu o macara de 1,5 t SWL (dupa vanzarea in Grecia)
– dotat cu 2 pompe fi-fi de 200 m3/h



Fotografiile preluate din web site-ul www.shipspotting.com sunt publicate in scopuri educative, non-profit in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile. 


The picturs taken from the web site www.shipspotting.com are published non-profit for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights . 

Contributors
  • Jan Husca
    Shares
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Google+
    • Blogger
    • Myspace
    Jan Husca