Remorcherul LEHLIU la Galati, 28.10.2009 – foto: Cristian Gregoretti
Remorcherul LEHLIU / Impingatorul VICTORIA
A fost construit in 1964 la Santierul Naval Oltenita si a apartinut Giurgiu Nav.
In 2002 a fost vandut SC Transnav SA Tulcea.
Dupa intrarea in insolventa a Transnav, din 2012, a fost vandut Libra Nav srl Constanta, fiind folosit mai mult pe Canalul Dunare-Marea Neagra, respectiv Canalul Poarta Alba-Midia-Navodari.
In 2018 a fost transformat in impingator, fiind, de asemenea, modernizat/remotorizat.
Numele i-a fost schimbat in VICTORIA.
Remorcherul LEHLIU la Galati, 28.10.2009 – foto: Cristian Gregoretti
Cateva caracteristici ale remorcherului:
– deplasament: 194 t
– Lungime: 33,40 m, latime: 6.30 m, pescaj maxim: 1.5 m
– ENI: 46000392
– MMSI: 264162607
– Call Sign: YP2607
– Propulsia originala era asigurata de catre un motor SKL ce dezvolta 500 CP; lansarea acestuia si inversarea sensului de rotire se facea local, in sala masinilor, cu aer comprimat / Pe motorul principal erau articulate un compresor de aer si o pompa de servicii generale / acesta a fost inlocuit cu un motor ce dezvolta 754 CP
– Elice pas fix, otel,in duza fixa, 2 pene de carma actionate manual cu trote
– dotat initial cu doua diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov, a cate 35 KW, 380 V, 50 Hz, CA / inlocuite cu ocazia modernizarii din 2018
– bunker motorina: 27 t
VICTORIA (ex LEHLIU) in cursul operatiunilor de modernizare, 2018 – foto: Cornel Banu
Ultimele Comentarii