Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul CLOSCA in 1984 la Passau – foto: www.binnenschifferforum.de / danubenews

Remorcherul / impingatorul CLOSCA

A fost construit in 1949 la Santierul Naval Galati pentru SRT (Sov Rom Transport).
Din 1954 a ajuns la nou infiintata companie Navrom, 100% romaneasca, aparuta in urma desfiintarea comaniei mixte romano-sovietice, Sov Rom Transport.
A activat pentru NFR Drobeta, fiind folosit atat pe sectorul romanesc al Dunarii, cat si in voiaje internationale pana la Regensburg.
A fost vandut in a doua jumatate a anilor ’90 SC Danubtrans srl Smardan.
A fost transformat in impingator, fiind vopsit apoi in culorile specifice Danubtrans: corpul albastru, suprastructura in alb.
A continuat sa fie folosit pe sectoarele romanesti ale Dunarii pana in martie 2017, cand a fost scos din exploatare si retras in parcul rece de la Smardan.
Si in prezent se afla in aceeasi locatie.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul CLOSCA la Galati, 25.08.2009 – foto: Cristian Gregoretti

Impingatorul CLOSCA la Smardan, 2012 – fotografii: Cristian Munteanu

Cateva caracteristici ale remorcherului:
– corp din table nituite
– lungime: 40 m, latime: 6,50 m, pescaj maxim: 1,66 m
– ENI: 46000341
– MMSI: 264162073
– Call sign: YP2073
– propulsat de doua motoare SKL, model 8NVD36-1U, a cate 400 CP fiecare
– deplasament: 210 tone

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul CLOSCA la Galati, 20.10.2012 – foto: Paul Ionescu