Impingatorul CONDOR 1 la Galati, 7.08.2024 – foto: Cristian Gregoretti
Impingatorul CONDOR 1
A fost construit in 1978 la Ceské lodenice n.p – závod Melník, Cehoslovacia pentru CSPL, numele original fiind TR 535.
A fost vandut SC Danubtrans srl Smardan in cursul lunii februarie 2008.
Numele i-a fost schimbat in CONDOR 1, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel romanesc.
A fost folosit impreuna cu o platforma-bac la trecerea bac dintre Braila si Smardan pana prin 2020.
A fost modernizat/ remotorizat undeva dupa 2020, vechile motoare si diesel-generatoare fiind inlocuite cu unele noi, echipamentele de navigatie inlocuite si spatiile de locuit de la bord reamenajate.
In prezent (2024), impingatorul CONDOR 1 este folosit pe sectoarele romanesti ale Dunarii.
Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 12,38 m, latime: 8,62 m, pescaj maxim: 1,55 m
– ENI: 46000190
– MMSI: 264162665
– Call sign: YP2665
– propulsia originala era asigurata de 2 motoare Skoda a cate 280 CP fiecare / acestea au fost inlocuite cu 2 motoare noi (probabil Doosan) a cate 360 CP fiecare, cu ocazia modernizarii
– dotat cu 2 vinciuri pentru legare barje la prova
Ultimele Comentarii