Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

COMANDOR 1 la Galati, 13.05.2010 – foto: Cristian Gregoretti

Impingatorul COMANDOR 1

A fost construit in 1974 la České loděnice n.p., závod Mělník, Cehoslovacia pentru CSPL, numele original fiind TR 9.
A fost folosit pe Elba, fiind inregistrat la Decin / Cehia.
A fost vandut S.C. Danubtrans srl Smardan in cursul lunii ianuarie 2008.
Numele i-a fost schimbat in COMANDOR 1, pavilionul arborat fiind cel romanesc.
A fost modernizat/ remotorizat in 2018, lucrarile desfasurandu-se in regie proprie, de catre Danubtrans, la Macin, cu exceptia lucrarilor la opera vie care au fost realizate la Dunav Braila.
Pe langa remotorizare, au fost instalate generatoare noi, echipamente de navigatie noi, au fost refacute si dotate spatiile de locuit de la bordul navei.

COMANDOR 1 pe Canalul Sulina, 8-9.08.2012 – galerie foto: Paul Ionescu

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 24,83 m, latime: 9,12 m, pescaj maxim: 1,30 m
– ENI: 46000124
– MMSI: 264162663
– Call Sign: YP2663
– propulsia: 2 motoare Deutz a cate 350 CP fiecare / acestea au fost inlocuite cu 2 motoare Doosan, a cate 500 CP fiecare

– info nava: Catalin Buradatencu, Cristian Gregoretti

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

COMANDOR 1 la Galati, 20.07.2015 – foto: Paul Ionescu