Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Hidrobuzul COTNARI la Crisan, 2008 – foto: Paul Ionescu

Hidrobuzul COTNARI

A fost construit in 1959 la Santierul Naval Oltenita pentru Navrom Galati, numele cu care a iesit din santier fiind VASILE ROAITA.
La scurt timp i-a fost schimbat numele in COTNARI.
In prima jumatate a anilor ’80 a fost folosit pe relatia Galati port – comuna 23 August (actuala IC Bratianu).
Apoi, din anii ’90 a fost relocat la Crisan, in Delta Dunarii, fiind folosit pe relatiile Crisan – Mila 23 si Crisan – Caraorman.
A fost scos din serviciu in cursul anului 2012, fiind retras in parcul rece de la Chiciu Mic, dintre Galati si Braila.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Hidrobuzul COTNARI in parcul rece de la Chiciu Mic, 13.09.2012 – foto: Cristian Gregoretti

Cateva caracteristici ale navei:
– lungime: 23,40 m, latime: 4,40 m, pescaj maxim: 1,35 m
– deplasament: 49 t
– ENI: 46000185
– propulsia era asigurata de 2 motoare de provenienta sovietica, model 3D6, a cate 150 CP fiecare
– capacitate maxima: 64 pasageri

– info: Cristian Gregoretti, Paul Ionescu

Hidrobuzul COTNARI in parcul rece de la Chiciu Mic, 27.11.2012 – fotografii: Cristian Munteanu

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Hidrobuzul COTNARI in parcul rece de la Chiciu Mic, 24.08.2013 – foto: Cristian Gregoretti

Contributors