Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Cargoul TK STOCKHOLM (ex GURA HUMORULUI), 2004 – foto: Louis Bosschaart

Cargoul GURA HUMORULUI (2002-2017)

Constructia sa a inceput la Santierul Naval Braila in iunie 1988, numar de santier 1319. A fost lansat la apa in aprilie 1991.
Din pacate aceasta nava nu a mai apucat sa navige sub pavilion romanesc…
Dupa 1990, nici Navrom si nici Romline nu au mai dorit sa preia nava in patrimoniul propriu.
Santierul Naval Braila a reusit sa gaseasca un cumparator abia in 2002. Cargoul a fost finalizat in februarie 2002 si vandut turcilor de la Adriyatik Gemi Isletmeciligi.
Numele i-a fost schimbat in TK STOCKHOLM, pavilionul arborat fiind cel maltez.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Cargoul EFTIHIA (ex GURA HUMORULUI), 19.08.2008, navigand catre Anvers – foto: shipspotting.com/jopie

In martie 2005 a fost vandut grecilor de la Sea Observer Shipping, i-a fost schimbat numele in EFTIHIA, pavilionul arborat ramanand cel maltez.
In 2012 a fost vandut companiei Massa Shipping din Beirut/Liban, numele i-a fost schimbat in MASSA, pavilion Togo, dupa care a fost adus la Tripoli/Liban, fiind trecut “in conservare”.
De fapt, nu a mai fost folosit deloc de catre noul proprietar.
A fost vandut la inceputul anului 2017 la fier vechi. A mai efectuat un ultim voiaj, in cursul lunii aprilie 2017, de la Tripoli la Aliaga, unde a ajuns pe 11.04.2017, fiind ulterior dezmembrat.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Cargoul MASSA (ex GURA HUMORULUI), 5.12.2014, Tripoli/Liban – foto: shipspotting.com/Muhsen Hussein

Cateva caracteristici ale cargoului:
– Lungime: 130,86 m, latime: 17,70 m, pescaj: 8,08 m
– IMO: 9045637
– 8.910 tdw/ 6.432 Gt
– propulsia: un motor K6SZ52/105CL, licenta MAN, fabricat la ICM Resita ce dezvolta 6.150 CP; acesta antrena o elice cu pas variabil
– viteza maxima: 15,6 Nd
– bunker: 1.067 tone
– 5 diesel generatoare: 3 x 264 KW, 400V 50 HZ CA, 1 x 120 KW, 400V 50 HZ CA si 1 x 56 KW, 400V 50 HZ CA
– 4 magazii, 4 cranice a cate 5t SWL fiecare



Fotografiile preluate din web site-ul www.shipspotting.com sunt publicate in scopuri educative, non-profit in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile. 


The picturs taken from the web site www.shipspotting.com are published non-profit for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .