Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
logo shipspotting
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Cargoul GORJ la Rotterdam/Olanda, jumatatea aniilor ’80 – foto: www.shipspotting.com / pieter melissen

Cargoul GORJ / STEP (1973-2000)

A fost construit la Santierul Naval Galati, numar de santier 632, fiind livrat Navrom Constanta in cursul lunii septembrie 1973.
A ajuns in patrimoniul Romline Constanta dupa 1990, an in care Navrom a fost divizata in cele 3 companii: Navrom, Romline si Petromin.
Incepand cu data de 13.12.1994 a fost retras la Constanta.
Din 1995, Romline a incercat sa vanda navele mai vechi de 20 ani. Printre acestea se regasea si cargoul GORJ.
Acesta a fost vandut la inceputul anului 1996 I.M.T.T.S. (International Maritime Transport and Trading Services) Holding srl Constanta. Numele i-a fost schimbat in STEP, pavilionul arborat ramanand cel romanesc.
A navigat pana in prima jumatate a anului 2000, cand a fost vandut la fier vechi. A efectuat un ultim voiaj catre Alang/India, unde a ajuns la data de 1.06.2000. A stat in rada pana la data de 4.06.2000, cand a fost scos pe uscat, fiind apoi dezmembrat.

Cateva caracteristici ale cargoului:
– Lungime: 130,80 m, latime: 17,72 m, pescaj: 8,10 m
– IMO: 7337505
– Call sign: YQCQ
– 8.659 tdw/ 6.253 Gt
– propulsia: un motor fabricat la Zaklady Przemyslu Metalowego “H. Cegielski” S.A.- Poznan – licenta Sulzer, 5RD68, motor ce dezvolta 6.100 CP.
– viteza maxima: 16 Nd
– bunker combustibil: 450 tone
– 3 diesel generatoare a cate 200 KW, 400 V, 50 HZ CA fiecare
– 4 magazii, 4 cranice a cate 5 t SWL fiecare



Fotografiile preluate din web site-ul www.shipspotting.com sunt publicate in scopuri educative, non-profit in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile. 


The picturs taken from the web site www.shipspotting.com are published non-profit for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .