Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul SUCEVENI 3 la Mangalia, 15.10.2012 – foto: Adrian Vilcu

Remorcherul maritim portuar SUCEVENI 3

A fost construt in 1980 la SN Drobeta Turnu Severin.
Primul armator a fost AFDJ Galati, pana in 1998, cand a ajuns in patrimoniul RESALV Galati, companie aparuta in urma reorganizarii AFDJ Galati.
In urma falimentului Resalv Galati, toate navele acesteia aveau sa fie scoase la licitatie in 2002.
SUCEVENI 3 a fost cumparat in 2002 de catre Canal Sea Services Constanta.
In prezent isi desfasoara activitatea atat in portul Constanta, cat si in portul Midia.
A fost modernizat in urma cu cativa ani, cele doua vechi motoare fiind inlocuite cu 2 motoare noi, Volvo-Penta, a cate 450 CP fiecare.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul SUCEVENI 3 la Mangalia, iunie 2013 – fotografii: Paul Ionescu

Caracteristici nava:
– lungime: 23,8 m, latime: 6,96 m, pescaj maxim: 2,35 m
– IMO: 8986573
– MMSI: 264900186
– Gross Tonnage: 113
– Propulsia era asigurata de 2 motoare tip MB836Bb (licenta Maybach) a cate 280 CP/ 1.360 RPM fiecare, reductor-inversor RENK-UMC Resita comandat de la distanta electro-pneumo-hidraulic / Motoarele au fost inlocuite, ulterior, cu 2 motoare noi, Volvo-Penta, a cate 450 CP fiecare
– Elice pas fix, aliaj, in duza
– bunker: 9 t
– 2 diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov de putere 35KW 380V, 50HZ fiecare
– tractiune carlig: 7 t

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul SUCEVENI 3 in portul Constanta, 2015 – fotografii: Jan Husca