Remorcherele PESCARUS 3 si SUCEVENI 4 la Midia, 29.03.2012 – © www.marinetraffic.com / Florin Aiordachioaei
Remorcherul maritim portuar PESCARUS 3
A fost construit la Santierul Naval Drobeta Turnu Severin, fiind livrat I.E.P. Constanta in 1980.
Dupa 1991, a fost transferat in patrimoniul nou infiintatei companii, Administratia Porturilor Constanta R.A..
Apoi, dupa reorganizarea Administratiei Porturilor Constanta, din 1993 (H.G. 599/2.11.1993) a ajuns in patrimoniul nou infiintatei companii, Port Dredging S.A. Constanta. La aceeasi societate avea sa ajunga si nava sora – SUCEVENI 4.
Ambele au fost mutate la Midia.
Ulterior au fost inchiriate S.C. 2×1 Holding Cape Midia Shipyard S.A., fiind folosite la manevrele din incinta Santierului Naval.
Si in prezent (2024) este folosit tot la manevrele din incinta Santierului Naval.
Caracteristici remorcher:
– lungime: 23,30 m, latime: 6,96 m, pescaj maxim: 2,35 m
– IMO: 8938057
– Gross Tonnage: 111 t
– Propulsia este asigurata de 2 motoare tip MB836B (licenta Maybach) a cate 280 CP/ 1.360 RPM fiecare fabricate la Uzinele 23 August Bucuresti
– transmisia: 2 reductoare-inversoare RENK-UMC Resita comandate de la distanta (din comanda) electro-hidraulic / turatia motoarelor principale este comandata pneumatic din comanda sau mecanic, din sala masini
– Elice pas fix, aliaj, in duza
– viteza maxima: 10 Nd
– bunker combustibil: 24 t
– 2 diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov de putere 35 KW, 380 V, 50 HZ fiecare
– tractiune carlig: 7 t
Ultimele Comentarii