Remorcherul MERSEY la Constanta, 20.11.2017 – galerie foto: Jan Husca
Remorcherul maritim MERSEY
A fost construit in 1992 la Kanagawa Zosen, Kobe/Japonia (numar de santier 379), numele original, la lansare, fiind SENHO MARU. Primul armator a fost Daikyo Kaiun K. K., Japonia.
In 1998 a fost vandut Cory Towage Ltd Liverpool. Numele i-a fost schimat in ASHGARTH. Din 2002 a ajuns in patrimoniul Svitzer Marine Ltd, Middlesbrough.
A fost cumparat in octombrie 2017 de catre Coremar Constanta. Numele i-a fost schimbat in MERSEY, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel romanesc.
Este folosit la manevrele portuare din Constanta, Mangalia si Midia.
Remorcherul MERSEY la Mangalia, 30.01.2018 – foto: Adrian Vilcu
Caracteristici remorcher:
– Corp otel, table sudate
– lungime: 36,5 m, latime: 10,2 m, pescaj maxim: 3,5 m
– Gross tonnage: 307 t, net tonnage: 92 t
– IMO: 9057886
– MMSI: 264900331
– Call Sign: YQPW
– Propulsia este asigurata de doua motoare diesel, tip Daihatsu, model 6DLM-28S, a cate 1.800 CP, fabricate in Japonia.
– Fiecare motor principal antreneaza cate un propulsor azimutal, tip Rex-peller
– Viteza maxima: 12 Nd
– bunker combustibil: 55 t
– Este dotat cu 3 diesel-generatoare pt mars si un diesel generator pt stationare
– bollard pull astern: 49 t; bollard pull ahead: 55 t
– Pentru activitatea de remorcaj este dotat cu 2 vinciuri de remorca: unul prova si unul pupa, comandate de la distanta, din cabina de comanda
Ultimele Comentarii