Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul GH. DOJA in 1969 – foto: www.binnenschifferforum.de / helmut1972 

Remorcherul GH. DOJA (1950-1997)

A fost construit in 1950 la Santierul Naval Galati pentru SRT (Sov Rom Transport).
Din 1954 a ajuns la nou infiintata companie Navrom, 100% romaneasca, aparuta in urma desfiintarea comaniei mixte romano-sovietice, Sov Rom Transport.
A activat pentru Navrom Giurgiu, fiind folosit atat pe sectorul romanesc al Dunarii, cat si in voiaje internationale pana la Regensburg.
Dupa reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviala Navrom din 1991 (HG 19/1991), a ajuns in patrimoniul NFR Drobeta.
A fost scos din exploatare in prima jumatate a anilor ’90.
A fost dezmembrat la Oltenita in 1997, alaturi de remorcherul HORIA, din aceeasi serie.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherele GH. DOJA si HORIA, in curs de dezmembrare la Oltenita, 1997 – foto: www.binnenschifferforum.de / danubenews

Cateva caracteristici ale remorcherului:
– corp din table nituite
– deplasament maxim: 225 t
– lungime: 40 m, latime: 6,50 m, pescaj maxim: 1,66 m
– propulsat de doua motoare SKL, model 8NVD36-1U, a cate 400 CP fiecare
– dotat cu 2 diesel generatoare a cate 25,9 KW, 110 V, CC

Contributors