Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Nava hidrografica SEMNAL 2 la Ziua Marinei, Galati, 15.08.2005 – foto: Cristian Gregoretti

Nava hidrografica SEMNAL 2

A fost construita in 1986 la Santierul Naval Giurgiu pentru AFDJ Galati si este inregistrata la Giurgiu.
In perioada 1986-1987 si-a desfasurat activitatea la Galati, fiind apoi mutata la Giurgiu.
Este folosita si in prezent, alaturi de nava sora – SEMNAL 1 – pentru activitati de semnalizare ale senalului pe sectorul Cernavoda-Bazias.
In cursul anului 2009 a trecut printr-o reparatie capitala la Navrom Shipyard Galati.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Navele hidrografice SEMNAL 1 si SEMNAL 2 in bazinul Veriga, la Giurgiu, 5.02.2019 – foto: Mihai Nedelcu

Cateva caracteristi ale navei:
– lungime: 42 m, latime: 9 m, pescaj: 1,7 m
– MMSI: 264162251
– ENI: 46000320
– Call Sign: YP2251
– propusia este asigurata de 2 motoare, licenta Maybach, tip MB836B, cu puterea de 280 CP fiecare, fabricate la uzinele 23 August, Bucuresti
– transmisie: reductor-inversor RENK, fabricat la ICM Resita, actionat de la distanta, electro-pneumatic
– 2 elici, 4 pale fixe fiecare
– dotata cu 2 diesel-generatoare tip D120-8V, cu puteri de 75 kwa, 380 V, 50 HZ CA fiecare, fabricate de Timpuri Noi Bucuresti. Acestea pot functiona individual sau in paralel, functie de nevoile energetice ale navei. Pentru stationarea la ancora sau in port, nava este dotata cu un diesel-generator tip D110, 35 kwa, 380V, 50HZ CA, fabricat de UTB Brasov
– pentru manevrarea geamandurilor de semnalizare, dispune in prova de 1 biga simpla de 2,2 t SWL, iar la pupa de 1 macara electro-hidraulica de 3,2 t SWL
– rastelul de geamanduri, situat pe pupa navei, putea depozita la momentul iesirii din santierul naval un numar de maxim 11 bucati; modificandu-se standardul geamandurilor functie de noile norme admise, capacitatea rastelului s-a redus la maxim 9 geamanduri
– nave surori: SEMNAL 1, SEMNAL 3, SEMNAL 4