Cargoul FILIASI la Anvers, 12.01.1995 – foto: shipspotting.com/Joerg Seyler
Cargoul FILIASI (1976-2000)
A fost construit la Santierul Naval Galati, numar de santier 663, fiind livrat Navrom Constanta in cursul lunii octombrie 1976.
A ajuns in patrimoniul Romline Constanta in 1990, an in care Navrom a fost divizata in cele 3 companii: Navrom, Romline si Petromin.
Incepand cu aprilie 1994 a fost inchiriat (contract de bare-boat) Interocean Services srl Bucuresti. A continuat sa navige sub acelasi nume si sub pavilion romanesc. Doar pe cos au fost inlocuite initialele NR cu IOS.
In decembrie 1996 Romline a decis vanzarea cargoului catre Interocean Services srl Bucuresti. Numele i-a fost schimbat in OCEAN LINE 2, pavilionul arborat ramanand cel romanesc.
Pe 23.03.2000, in timp ce stationa la o dana din Chittagong, a fost lovit de catre vrachierul LIMA 1, producandu-i cateva avarii minore, conform unui raport de atunci.
Nu stiu daca decizia Interocean Services a avut de a face cu acel incident, cert este ca in iulie 2000 a fost vandut la fier vechi pentru 580.000 USD. A ajuns la Alang/India pe 1.08.2000, fiind ulterior dezmembrat.
Cargoul OCEAN LINE 2 (ex FILIASI) tranzitand Bosforul in cea de-a doua jumatate a anilor ’90 – foto: Louis Bosschaart
Cateva caracteristici ale cargoului:
– Lungime: 130,81 m, latime: 17,70 m, pescaj: 8,10 m
– IMO: 7642003
– Call sign: YQEW
– 8.750 tdw/ 6.253 Gt
– propulsia: un motor fabricat la Zaklady Przemyslu Metalowego “H. Cegielski” S.A.- Poznan – licenta Sulzer, 5RD68, motor ce dezvolta 6.100 CP.
– viteza maxima: 16 Nd
– bunker: 614 tone
– 3 diesel generatoare a cate 250 KW, 400V 50 HZ CA fiecare
– 4 magazii, 4 cranice a cate 5t SWL fiecare
Fotografiile preluate din web site-ul www.shipspotting.com sunt publicate in scopuri educative, non-profit in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile.
The picturs taken from the web site www.shipspotting.com are published non-profit for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .
Ultimele Comentarii