Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
logo shipspotting
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Mineralierul  BARAGANUL la Genova, 6.07.1992 – foto: www.shipspotting.com / carlo martinelli

Mineralierul BARAGANUL (1982-2006)

A fost construit la Santierul Naval Constanta, numar de santier 443, fiind livrat Navrom Constanta in cursul lunii noiembrie 1982.
A navigat petru Navrom Constanta pana in iunie 1990, cand a fost transferat in patrimoniul nou infiintatei companii, Petromin Constanta.
Incepand cu 1.03.1994 a fost inchiriat (contract de bare-boat) Cosena srl Constanta.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Mineralierul ELISE (ex BARAGANUL) in Stramtoarea Dardanele, 7.09.1999 – foto: Yvon Perchoc

La sfarsitul anului 1998 Petromin a aprobat vanzarea mai multor nave catre partenerii romani care aveau aceste nave inchiriate: BARAGANUL avea sa fie vandut pentru 2 milioane USD Cosena srl Constanta.
Numele i-a fost schimbat in ELISE, incepand cu februarie 1999, pavilionul arborat fiind cel maltez, operarea sa revenind SoCoMar.
Nu avea sa ramana foarte multa vreme la Cosena srl, aceasta vanzandu-l in februarie 2000 catre chinezii de la Cosco Zhejiang pentru 4 milioane USD.
Numele i-a fost schimbat in PRETTY ZHEJIANG, pavilionul arborat fiind cel al Hong Kong.
A continuat sa fie folosit pana in mai 2006, cand a fost vandut la fier vechi pentru 6,2 milioane USD.
A ajuns la Chittagong/ Bagladesh la data de 20.05.2006, fiind ulterior dezmembrat.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
logo shipspotting
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Mineralierul PRETTY ZHEJIANG (ex BARAGANUL) in Stramtoarea Johor, 2005 – foto: www.shipspotting.com / hardip

Cateva caracteristici ale mineralierului:
– Lungime: 254,13 m, latime: 32,21 m, pescaj: 12,35 m
– IMO: 8024533
– Call sign: YQNG
– 64.854 tdw/ 38.090 Gt
– propulsia: un motor licenta Sulzer, model 6RND90, fabricat la “H. Cegielski”- Poznan, ce dezvolta 17.400 CP.
– viteza maxima: 15 Nd
– bunker: 4.027 tone
– 3 diesel generatoare a cate 504 KW, 400V, 50 HZ CA fiecare
– nr. magazii: 9; nr. guri magazii: 11
– echipat la pupa cu 2 bigi a cate 5t SWL fiecare



Fotografiile preluate din web site-ul www.shipspotting.com sunt publicate in scopuri educative, non-profit in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile. 


The picturs taken from the web site www.shipspotting.com are published non-profit for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .