Impingatorul JO-MA la Galati, 3.05.2019 – foto: Cristian Gregoretti
Impingatorul JO-MA / ELEONORA
A fost construit in 1970 la VEB Yachtwerft Berlin.
A activat sub pavilion german pe Main pana in 2007 cand a fost vandut SC Lufadori Extract srl Ovidiu.
Numele a ramas cel original, JO-MA, doar pavilionul fiind schimbat cu cel romanesc.
A activat pe Canalul Dunare-Marea Neagra si pe Dunarea de Jos.
Din 2021 a ajuns in patrimoniul SC Nouconst MS srl Ovidiu. Numele i-a fost schimbat in ELEONORA, pavilionul arborat ramanand cel romanesc.
Este folosit si in prezent la transportul de materiale pentru constructii, atat pe Canalul Dunare-Marea Neagra, cat si pe Dunarea de Jos.
Impingatorul ELEONORA (ex JO-MA) la Galati, 25.04.2023 – foto: Cristian Gregoretti
Cate caracteristici ale impingatorului:
– Lungime: 23,57 , latime: 8,19 m, pescaj: 1,60 m
– ENI: 05801520
– MMSI: 264162611
– Call sign: YP2611
– propulsia originala : 2 motoare SKL, model 6NVD26 A-2, a cate 300 CP fiecare
– a trecut printr-o reparatie capitala la inceputul anului 2013, cand au fost inlocuite si vechile motoare cu doua motoare Cummins, a cate 360 CP fiecare.
– transmisie: reductoare-inversoare / inlocuite cu ocazia reparatiei capitale din 2013
– 2 elice cu pas fix, in duze mobile
– dotat cu 2 vinciuri pentru legare la barje pe prova
Actualizări pagină :
– 7.03.2023 – Cristian Gregoretti – actualizat informatiile navei si adaugat fotografie cu noul nume, din 2023.
– 18.10.2019 – Cristian Gregoretti – Pagină creată
Ultimele Comentarii