Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul GIURGIU 11 la Mohacs, 7.10.1998 – https://www.binnenschifferforum.de / danubenews

Impingatorul GIURGIU 11

A fost construit in 1987 la Santierul Naval Giurgiu, pentru Navrom.
Dupa reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviala Navrom din 1991 a ajuns la NFR Drobeta.
A fost folosit pe toate sectoarele Dunarii pana in 2007.
Din 2008 a fost retras in parcul rece de la Drobeta Turnu Severin.
Tot din 2008, impingatorul a ajuns in patrimoniul Navrom Galati, dupa absorbtia NFR Drobeta de catre Navrom Galati.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatoarele GIURGIU 11, GIURGIU 4 si GIURGIU 15 in parcul rece de la Drobeta Turnu Severin, 17.07.2017 – foto: Mugur Catalin

In parcul rece de la Drobeta i s-au alaturat , rand pe rand, si navele surori GIURGIU 15 si GIURGIU 4.
In 2018 cele 3 impingatoare au fost mutate in parcul rece de la Chiciu Mic, intre Galati si Braila.
Tot in cursul anului 2018, GIURGIU 11 a fost vandut in Serbia, impreuna cu nava sora, GIURGIU 7, care se afla tot acolo  (multumim domnului Adrian Damian pentru informatie).

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul GIURGIU 11 in parcul rece de la Drobeta Turnu Severin, 17.07.2017 – foto: Mugur Catalin

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 34,64 m, latime: 11 m, pescaj maxim: 1,7 m
– deplasament maxim: 389 t
– propulsat de doua motoare licenta ALCO, model 6R 251 FMA, fabricate la ICM Resita, a cate 890 CP fiecare
– transmisie: reductoare-inversoare tip RENK, fabricate la ICM Resita
– 2 elice cu pas fix, fabricate din otel.
– bunker motorina: 93 mc
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– echipat cu 3 diesel-generatoare: 2 x 70 KW, 380 V, 50 Hz CA si 1 x 35 KW, 380 v, 50 Hz CA
– prevazut cu 4 vinciuri pentru legare la barje pe prova, actionate manual, fabricate la IMN Galati.