Impingatorul GIURGIU 11 la Mohacs, 7.10.1998 – https://www.binnenschifferforum.de / danubenews
Impingatorul GIURGIU 11
A fost construit in 1987 la Santierul Naval Giurgiu, pentru Navrom.
Dupa reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviala Navrom din 1991 a ajuns la NFR Drobeta.
A fost folosit pe toate sectoarele Dunarii pana in 2007.
Din 2008 a fost retras in parcul rece de la Drobeta Turnu Severin.
Tot din 2008, impingatorul a ajuns in patrimoniul Navrom Galati, dupa absorbtia NFR Drobeta de catre Navrom Galati.
Impingatoarele GIURGIU 11, GIURGIU 4 si GIURGIU 15 in parcul rece de la Drobeta Turnu Severin, 17.07.2017 – foto: Mugur Catalin
In parcul rece de la Drobeta i s-au alaturat , rand pe rand, si navele surori GIURGIU 15 si GIURGIU 4.
In 2018 cele 3 impingatoare au fost mutate in parcul rece de la Chiciu Mic, intre Galati si Braila.
Tot in cursul anului 2018, GIURGIU 11 a fost vandut in Serbia, impreuna cu nava sora, GIURGIU 7, care se afla tot acolo (multumim domnului Adrian Damian pentru informatie).
Impingatorul GIURGIU 11 in parcul rece de la Drobeta Turnu Severin, 17.07.2017 – foto: Mugur Catalin
Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 34,64 m, latime: 11 m, pescaj maxim: 1,7 m
– deplasament maxim: 389 t
– propulsat de doua motoare licenta ALCO, model 6R 251 FMA, fabricate la ICM Resita, a cate 890 CP fiecare
– transmisie: reductoare-inversoare tip RENK, fabricate la ICM Resita
– 2 elice cu pas fix, fabricate din otel.
– bunker motorina: 42 t
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– echipat cu 3 diesel-generatoare: 2 x 70 KW, 380 V, 50 Hz CA si 1 x 35 KW, 380 v, 50 Hz CA
– prevazut cu 4 vinciuri pentru legare la barje pe prova, plus inca un vinci, la pupa (intre barca de salvare si vinciurile ancorelor), actionate manual, fabricate la IMN Galati.
Ultimele Comentarii