Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul BOCSA 1 la Giurgiu, 20.03.2009 – foto: Cristian Munteanu

Impingatorul BOCSA 1

A fost construit in 1985 la Santierul Naval Giurgiu, fiind primul impingator de acest tip construit aici.
A apartinut Giurgiu Nav.
Nu l-am mai vazut sa navige dupa 1990, fiind probabil retras pe Canalul Plantelor la Giurgiu.
In perioada 2007-2008 a intrat in reparatii capitale la Giurgiu. Din 2008 a reintrat in exploatare.
In ianuarie 2014 a fost transferat in patrimoniul SC InterAgro SRL Zimnicea.
A mai navigat pana la sfarsitul anului 2015. A stat o perioada la Cernavoda, alaturi de alte nave ale fostului Giurgiu Nav, apoi toate acele nave au fost aduse la Giurgiu, pe Canalul Plantelor sau in Bazinul Veriga.
Probabil ca si in prezent zace acolo, pe Canalul Plantelor, impreuna cu alte cateva nave care au apartinut Giurgiu Nav.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul BOCSA 1 la Galati, 22.04.2012 – foto: Cristian Gregoretti

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 34,64 m, latime: 11 m, pescaj maxim: 1,8 m
– deplasament maxim: 388 t
– ENI: 46000440
– MMSI: 264162680
– Call Sign: YP2680
– propulsat de doua motoare licenta ALCO, model 6R 251 FMA, fabricate la ICM Resita, a cate 890 CP fiecare; acestea actioneaza doua elice cu pas fix, fabricate din otel
– transmisie: reductor/inversor RENK , licenta Germania, fabricat la ICM Resita
– 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate doua pe fiecare elice
– echipat cu 3 diesel-generatoare a cate 75 KW, 380 V, 50 Hz CA fiecare

– info nava: Cristian Gregoretti, Jan Husca