Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
logo shipspotting
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Salanda SPETSSTROY-I (ex VIDELE) la Aktau/Kazahstan, 1.10.2013 – foto: www.shipspotting.com / Askar

Salanda VIDELE

A fost construita la Santierul Naval Drobeta Turnu Severin, numar de santier 3991, fiind livrata I.C.H. (Intreprinderea Constructii Hidrotehnice) Constanta in cursul lunii ianuarie 1976.
Din 1991 a fost transferata in patrimoniul noi infiintatei companii, S.C.M. (Servicii Constructii Maritime) Constanta, aparuta in urma reorganizarii I.C.H. Constanta.
A continuat sa fie folosita pe diversele santiere hidrotehnice.
In decembrie 2005 a fost vanduta, impreuna cu nava sora, FETESTI, in Ucraina, pentru 10.000 USD.
VIDELE era in stare de functionare, in timp ce FETESTI a fost vanduta doar pentru a fi folosita ca donoare de piese de schimb pentru VIDELE. (multumim pentru informatii domnului Eugen Chiriac).
Noul proprietar a fost Dunayspetsbud din Ucraina.
Numele salandei a fost schimbat in SPETSSTROY 1, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel ucrainean, salanda fiind inregistrata la Nikolayev.
In aprilie 2017 a fost vanduta in Kazahstan. Numele i-a ramas acelasi, doar pavilionul arborat fiind schimbat cu cel al Kazahstan, portul de inregistrare fiind Aktau.
A continuat sa fie folosita in Marea Caspica.
Din 2016 a fost retrasa la Aktau, posibil sa mai existe acolo si in prezent (2023).

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
logo shipspotting
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Salanda SPETSSTROY-I (ex VIDELE) la Aktau/Kazahstan, 6.03.2014 – foto: www.shipspotting.com / Askar

Cateva caracteristici ale navei:
– Lungime: 55,10 m, latime: 10,42 m, pescaj maxim: 3,60 m
– IMO: 7628930
– Call sign: YQDP
– deplasament maxim: 1433 t
– propulsia: 2 motoare 6CI25/34-2A, de fabricatie sovietica, a cate 300 CP fiecare.
– comanda masinilor principale se facea prin telegraf
– viteza maxima: 8 Nd
– bunker combustibil: 56 tone
– capacitate magazie: 500 mc
– 2 diesel-generatoare a cate 64 KW, 220 V, 50 Hz CA fiecare



Fotografiile preluate din web site-ul www.shipspotting.com sunt publicate in scopuri educative, non-profit in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile. 


The picturs taken from the web site www.shipspotting.com are published non-profit for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights . 

Contributors