Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul MIZIL la Galati, 15.09.2009 – foto: Cristian Gregoretti

Remorcherul MIZIL

A fost construit in 1962 la Santierul Naval Oltenita pentru Navrom Galati.
A fost folosit pana la inceputul anilor ’90.
In 1997 a fost vandut la licitatie, ca epava, la pretul de 6.900 USD.
A fost adjudecat de catre Danubtrans Smardan.
A fost reparat, transformat in impingator si vopsit in culorile specifice Danubtrans – corpul in albastru, suprastructura in alb.
A fost folosit pana catre sfarsitul anului 2015, fiind apoi retras in parcul rece al Danubtrans de la Smardan, de la intrarea pe Canalul Macin. Si in prezent se afla tot acolo.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul MERCUR 303 (ex ISACCEA 16) il depaseste pe mult mai batranul MIZIL, Galati, 28.10.2009 – foto: Cristian Gregoretti 

Cateva caracteristici ale remorcherului:
– deplasament: 151 t
– Lungime: 33 m, latime: 6 m, pescaj: 1.5 m
– MMSI: 264162447
– Call sign: YP2447
– Propulsia este asigurata de catre un motor SKL 6NVD 48 ce dezvolta 500 CP; lansarea acestuia si inversarea sensului de rotire se facea local, in sala masinilor, cu aer comprimat.
– Elice pas fix, otel,in duza fixa, 2 pene de carma actionate manual cu trote
– dotat cu doua diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov, a cate 35 KW, 380 V, 50 Hz, CA
– Pe motorul principal erau articulate un compresor de aer si o pompa de servicii generale.
– bunker motorina: 27 t

– informatii nava: Jan Husca, Paul Ionescu, Cristian Gregoretti

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul MIZIL la Galati, 30.07.2012 – foto: Paul Ionescu

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul MIZIL la Galati, 2.09.2015 – foto: Paul Ionescu