Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul LRS EUROPA la Constanta, 28.10.2015 – foto: Jan Husca

Remorcherul maritim LRS EUROPA / EUROPA 1

A fost construit in 1985 la Hanasaki Zosensho KK, Yokosuka/Japonia (numar de santier 197), numele original, la lansare, fiind YOKOSUKA MARU No 1.
A putat de-a lungul anilor urmatoarele nume:
– KESTREL (1985-1990)
– STRONGBOW (1990-1992)
– DALEGARTH (1992-2015)
A fost cumparat in septembrie 2015 de la Switzer Marine, Middlesbrough/Marea Britanie, de catre Logistic Remo Services srl Constanta. Numele i-a fost schimbat in LRS EUROPA, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel romanesc.
Din aprilie 2019 i-a fost schimbat numele in EUROPA 1.
Este folosit la manevrele portuare din Constanta, Mangalia si Midia.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul LRS EUROPA la Agigea, 22.02.2016 – foto: Jan Husca

Caracteristici remorcher:
– Corp otel, table sudate
– lungime: 38 m, latime: 10,27 m, pescaj maxim: 3,6 m
– Gross tonnage: 360 t, net tonnage: 108 t
– IMO: 8420933
– MMSI: 264900301
– Call Sign: YQPA
– Propulsia este asigurata de doua motoare supra-alimentate, tip Niigata, model 6L28BXE, a cate 1.700 CP la 750 rpm fiecare, fabricate in Japonia.
– Fiecare motor principal antreneaza cate un propulsor azimutal tip NIIGATA Z PROPELLER
– Viteza maxima: 12 Nd
– Este dotat cu 3 diesel-generatoare pt mars a cate 64 kW, 445 V, 60 Hz si un diesel generator pt stationare
– bollard pull astern: 40 t; bollard pull ahead: 45 t
– Pentru activitatea de remorcaj este dotat cu 2 vinciuri de remorca: unul prova si unul pupa, comandate de la distanta, din cabina de comanda

Remorcherul LRS EUROPA la Constanta, 13.03.2016 – galerie foto: Jan Husca

Remorcherul LRS EUROPA la Constanta, 8-9.09.2016 – galerie foto: Paul Ionescu

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul EUROPA 1 la Mangalia, 24.06.2020- foto: Adrian Vilcu

Contributors