CANAL SERVICES 17 la Constanta, 7.01.2019 – foto: Jan Husca
Remorcherul maritim CANAL SERVICES 17
A fost construit in anul 1970 de catre santierul DUNSTON RICHARD, Hesle / Marea Britanie, numele original fiind VECTA.
Nume purtate dupa 1970:
– VECTA (1970-1999), pavilion UK
– MULTRATUG 8 (1999-2005) la Multraship Terneuzen, Olanda, pavilion Olanda
– SERWAL 4 (2005-2007)
– MULTRATUG 8 (2007-2018)
A fost cumparat catre sfarsitul anului 2018 de catre Canal Sea Services Constanta. Numele i-a fost schimbat in CANAL SERVICES 17, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel romanesc. Este operat de catre Harbour Towage Constanta.
Este folosit la manevrele portuare din Constanta, Midia si Mangalia.
CANAL SERVICES 17 la Constanta, 7.01.2019 – foto: Jan Husca
Caracteristici remorcher:
– Corp din otel, table sudate
– Gross tonnage: 276 t
– lungime: 32,80 m, latime: 9,30 m, pescaj maxim: 5,40 m
– IMO: 7032193
– MMSI: 264900356
– Call sign: YQQR
– propulsia este asigurata de 1 motor diesel tip MIRRELEES BLOOKSTONE KGMR 6 MAJOR, 6 cilindri, 4 timpi, ce dezvolta 2.546 CP / acesta este cuplat la o linie axiala cu o elice in duza mobila (4 pale, 140 rpm)
– viteza maxima: 13 Nd
– capacitati tankuri: combustibil (motorina): 35,71 mc, apa dulce: 31,55 mc,lubrifianti: 1,80 mc
– bollard pull: 40 t
– dotat cu 3 diesel-generatoare: 1 x Cummins 6BT-59-G6M, 100 KWA, 440 V, 50Hz la 1.500 rpm, 1 x Perkins 1797, 74 KWA, 440 V, 50Hz la 1.500 rpm si 1 generator de port tip Ford 2722E de 50 KW, 440 V, 50 Hz
– remorcajul este deservit de un vinci de remorca si un carlig
– FI-FI – motopompa de 900 mc/h, la presiunea maxima de 13 bar, unitatea primara: un motor diesel tip Caterpillar D346/1.500 rpm/323 KW, iar pompa este de tip centrifugal, tip Merry Weather
Ultimele Comentarii