BSV NORVEGIA in portul Constanta, 2016 – foto: Jan Husca
Remorcherul maritim BSV NORVEGIA
A fost construit in anul 1983 in santierul naval Hanasaki Zosensho KK, Yokosuka / Japonia, pentru SVITZER MARINE LTD, Marea Britanie, numele original fiind TENZAN.
In 1991 i-a fost schimbat numele in THORNGARTH.
A fost vandut in cursul lunii august 2016 Black Sea Services Constanta. Numele i-a fost schimbat in BSV NORVEGIA, pavilionul arborat fiind schimbat cu cel romanesc.
Este folosit la manevrele portuare din Constanta, Midia si Mangalia.
BSV NORVEGIA in portul Constanta, 12.08.2017 – fotografii: Paul Ionescu
Caracteristici remorcher:
– Corp din otel, table sudate
– lungime: 36,28 m, latime: 10,52 m, pescaj maxim: 3,80 m
– IMO: 8311998
– MMSI: 264900318
– Call sign: YQPN
– propulsia este asigurata de 2 motoare diesel NIIGATA (Japonia) tip 28BXE, 800 rpm, a cate 1.600 CP fiecare / Fiecare motor antreneaza cate un propulsor NIIGATA (Japonia) tip Z-PELLER. Diametrul propulsorului (elicei) este de 2.145 mm, iar viteza maxima de rotatie este de 360 rpm
– viteza maxima: 14 Nd
– bollard pull vinci remorca prova: 45 t
– bollard pull vinci remorca pupa: 40 t
– Capacitati tancuri: apa potabila: 21 t, combustibil(motorina): 38,5 t, apa de balast: 34 t, agent spumogen pt. stins incendii: 12 t
– diesel-generatoare: 2 bucati fabricate de Yanmar, tip 6KFL, 145 KWA, 440 V, 60 HZ la 1.200 rpm fiecare / Un diesel-generator portuar (de stationare) fabricat de SEIKOSHA-TAILYO de 45 KWA, 440 V, 60 HZ la 1.400 rpm.
Ultimele Comentarii