Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Pilotina FILIOARA la Constanta Sud-Agigea, 20.08.2005 – foto: Silviu Tugurlan

Pilotina FILIOARA

A fost construita la Santierul Naval Giurgiu in 1982 pentru AFDJ Galati.
A deservit serviciul de pilotaj pe Dunarea Maritima (Braila-Sulina) si in Bara Sulina.
In perioada 2000-2007 a fost detasata la Constanta Sud-Agigea, dupa care a revenit la Sulina.
A fost folosita pana in vara anului 2016, fiind apoi retrasa in parcul rece al AFDJ de la Sulina.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace
Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Pilotina FILIOARA in Bara Sulina, 2010 – fotografii: Jan Husca

Cateva caracteristici ale pilotinei:
– Lungime: 22,10 m, latime: 4,80 m, pescaj: 1,48 m
– MMSI: 264162333
– Call Sign: YP2333
– propulsata de doua motoare tip 3D6 de 150 cp – 1500 RPM fiecare, cu reductor-inversor comandat manual, fabricatie URSS
– Elice aliaj, fara duza
– 2 pene de carma actionate manual cu trote
– viteza: 11 Nd
– 1 diesel-generator de 10 KW 220V 50HZ fabricat de UTB BRASOV
– nave surori: PILOT 1, PILOT 2 (actual CANAL SERVICES 3), PILOT 4, PILOT 5, PILOT 6, PILOT 7, PILOT 8, PILOT 9
In prezent (2020), doar CANAL SERVICES 3 (ex PILOT 2) mai este activa.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Pilotina FILIOARA la Sulina, 21.08.2014 – foto: Paul Ionescu