Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul ROVINARI 14 la Galati, 22.05.2009 – © Cristian Gregoretti

Impingatorul ROVINARI 14

A fost construit la Santierul Naval Giurgiu in 1983 pentru Navrom, fiind folosit la manevrele portuare din zona Giurgiu.
In 1991, odata cu reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviala Navrom, ajunge in patrimoniul nou infiintatei companii, Giurgiu Nav.
In a doua jumatate a anilor ’90 a fost vandut SC Hercules SA Braila.
A trecut printr-o reparatie capitala la Braila in 2006.
A continuat sa fie folosit la manevrele portuare din zona Braila, precum si la transportul de marfa pe Dunarea de Jos, intre porturile Braila, Macin, Gura Aman, Calarasi, Galati, Tulcea, Giurgiulesti, precum si Insula Marea Brailei.
Nu l-am mai vazut de ceva vreme, conform Marine Traffic, pare a fi retras in bazinul Docuri Braila, din martie 2021.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul ROVINARI 14 la Galati, 29.04.2015 – © Paul Ionescu

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 20,8 m, latime: 7,8 m, pescaj maxim: 1,5 m
– MMSI: 264162485
– Call Sign: YP2485
– propulsia asigurata de 2 motoare licenta Maybach, model MB836B, a cate 280 CP fiecare, fabricate la uzinele 23 August Bucuresti
– reductoare-inversoare tip RENK, fabricate la ICM Resita
– 2 elice cu pas fix, fabricate din otel
– bunker motorina: 17 tone
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– dotat cu 2 diesel generatoare tip D110-UTB a cate 28 KW, 380 V, 50 HZ CA
– prevazut cu 2 vinciuri pentru legare la barje pe prova, actionate manual, fabricate la IMN Galati.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul ROVINARI 14 la Smardan, intrare pe Canalul Macin, 27.04.2019 – © Cristian Munteanu

Contributors