Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul PODENI 1 la Galati, 7.11.2009 – © Cristian Gregoretti

Impingatorul PODENI 1 / METALTRADE 5

A fost construit la Santierul Naval Giurgiu in 1982, pentru Navrom Galati.
A fost folosit la manevrele portuare din zona Galati.
Incepand din a doua jumatate a anilor ’90 a ajuns in patrimoniul Metaltrade International srl Galati.
Singura modificare vizibila a fost inlocuirea literelor NR de pe cosuri cu BN (Bazinul Nou).
A continuat sa fie folosit la manevrele portuare din zona Galati.
A fost modernizat in cursul anului 2015 la Galati, fiindu-i reamenajata suprastructura si inlocuite vechile motoare cu unele SKL 6NVD26 a cate 385 CP fiecare. Numele i-a fost schimbat in METALTRADE 5.
In prezent are drept de navigatie pe toate sectoarele Dunarii.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul METALTRADE 5 (ex PODENI 1) la Galati, 26.01.2016 – © Paul Ionescu

Cateva caracteristici ale impingatorului:
– lungime: 20,88 m, latime: 7,78 m, pescaj maxim: 1,5 m
– deplasament maxim: 152 t / deplasament nava goala: 127 t
– ENI: 46000075
– MMSI: 264162549
– Call Sign: YP2549
– propulsia originala era asigurata de 2 motoare licenta Maybach, model MB836B, a cate 280 CP fiecare, fabricate la uzinele 23 August Bucuresti / acestea au fost inlocuite, cu ocazia modernizarii din 2015, cu 2 motoare SKL 6NVD26 a cate 385 CP fiecare
– reductoare-inversoare tip RENK, fabricate la ICM Resita / inlocuite cu ocazia modernizarii din 2015
– 2 elice cu pas fix, fabricate din otel
– bunker motorina: 17 tone
– dotat cu 4 pene de carma sincrone, cu actionare hidraulica, cate 2 pe fiecare elice
– dotat cu 2 diesel generatoare tip D110-UTB a cate 28 KW, 380 V, 50 HZ CA / inlocuite cu ocazia modernizarii din 2015
– prevazut cu 2 vinciuri pentru legare la barje pe prova, actionate manual, fabricate la IMN Galati.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Impingatorul METALTRADE 5 (ex PODENI 1) la Galati, 14.09.2019 – © Cristian Gregoretti

Contributors