Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul RASINARI, iarna, in portul Giurgiu – foto: Vadim Ghirda / AP

Remorcherul RASINARI

A fost construit la Santierul Naval Giurgiu, fiind livrat Navrom Giugiu in cursul lunii decembrie 1975.
A fost folosit ca remorcher de manevra in zona Giurgiu-Zimnicea-Turnu Magurele.
Dupa reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviale Navrom din 1991, a ajuns in patrimoniul S.C.A.E.P. Giurgiu Port S.A.
A continuat sa fie folosit ca nava de manevra.
Este functional si in prezent. Nu cunosc care este actualul proprietar.

Shares
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • Blogger
  • Myspace

Remorcherul RASINARI la Giurgiu, 2014 – foto: Vasile Arcanu

Cateva caracteristici ale remorcherului:
– deplasament: 212 t
– Lungime: 33,37 m, latime: 6,30 m, pescaj maxim: 1.65 m
– ENI: 46000408
– MMSI: 264163058
– Call sign: YP3058
– Propulsia este asigurata de catre un motor SKL 6NVD 48-2 ce dezvolta 555 CP; lansarea acestuia si inversarea sensului de rotire se face local, in sala masinilor, cu aer comprimat.
– Elice pas fix, otel,in duza fixa, 2 pene de carma actionate manual cu trote
– dotat cu doua diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov, a cate 35 KW, 380 V, 50 Hz, CA
– Pe motorul principal erau articulate un compresor de aer si o pompa de servicii generale.
– bunker motorina: 18 t

Contributors