Remorcherul HUSI la Galati, 2012-2013 – galerie foto: Paul Ionescu
Remorcherul HUSI / CAPITAN CALIN / FOX 3
A fost construit in 1973 la Santierul Naval Giurgiu, pentru Navrom.
A fost folosit ca remorcher de manevra la Drobeta Turnu Severin, apoi la Zimnicea.
Dupa reorganizarea Intreprinderii de Navigatie Fluviale Navrom din 1991, a ajuns in patrimoniul S.C.A.E.P. Giurgiu Port S.A.
Remorcherele HUSI si COZIA la Smardan, 29.03.2018 – foto: Cristian Munteanu
In 2006 a fost vandut Maya SD Trans srl Bucuresti, fiind folosit in general pe Dunarea de Jos, la transportul barjelor incarcate cu piatra.
La sfarsitul anului 2018 a fost vandut Foxnav srl Braila. Numele i-a fost schimbat in CAPITAN CALIN. A continuat sa fie folosit la transportul barjelor incarcate cu piatra intre Turcoaia si Giurgiulesti.
In primele luni ale anului 2019 a fost revopsit: corpul in rosu, suprastructura in alb.
La inceputul anului 2021 i-a fost schimbat numele in FOX 3. Si in prezent este folosit tot intre Turcoaia si Giurgiulesti, la transportul barjelor incarcate cu piatra.
Remorcherul HUSI la Galati, 11.10.2018 – foto: Cristian Gregoretti
Remorcherul CAPITAN CALIN (ex HUSI) la Giurgiulesti, ianuarie 2019 – foto: Nicolae Coca
Cateva caracteristici ale remorcherului:
– deplasament: 212 t
– Lungime: 33,40 m, latime: 6,30 m, pescaj maxim: 1.65 m
– ENI: 46000246
– MMSI: 264162046
– Call sign: YP2046
– Propulsia este asigurata de catre un motor SKL 6NVD 48 ce dezvolta 554 CP; lansarea acestuia si inversarea sensului de rotire se face local, in sala masinilor, cu aer comprimat.
– Elice pas fix, otel,in duza fixa, 2 pene de carma actionate manual, cu trote
– dotat cu doua diesel-generatoare tip D110-UTB Brasov, a cate 35 KW, 380 V, 50 Hz, CA
– Pe motorul principal erau articulate un compresor de aer si o pompa de servicii generale.
– bunker motorina: 27 t
– informatii nava: Jan Husca, Paul Ionescu, Cristian Gregoretti, Nelutu Chitimia, Ionel Raicu
Remorcherul FOX 3 (ex HUSI) la Galati, 27.04.2021 – foto: Cristian Gregoretti
Ultimele Comentarii