Cargoul MIZIL in a doua jumatate a anilor ’90 – colectia Louis Bosschaart
Cargoul MIZIL / INTEROCEAN 3 (1988-2000)
A fost construit la ICNUT Tulcea, numar de santier N84, fiind livrat Navrom in cursul lunii iulie 1988.
A facut parte din flota Navrom – sectia IV, Galati.
Din iunie 1990 a fost transferat la Romline Constanta, in urma procesului de reorganizare a Navrom Constanta in cele 3 companii: Navrom, Romline si Petromin.
Incepand cu 5.04.1994 a fost inchiriat (contract de bare-boat) S.C.Interocean Services srl. A continuat sa fie folosit sub acelasi nume si sub pavilion romanesc. Doar in locul literelor NR de pe cos au aparut literele IOS.
In noiembrie 1998, Romline a vandut, prin negociere directa, mai multe nave, catre operatorii care le aveau inchriate. Astfel, cargoul MIZIL a ajuns in proprietatea S.C.Interocean Services srl .
Numele i-a fost schimbat in INTEROCEAN 3, ramanand sub pavilion romanesc.
Prea mult nu a mai navigat: in august 2000 a fost vandut la fier vechi. A ajuns la Alang/India pe 1.09.2000, fiind ulterior dezmembrat.
Avea doar 12 ani vechime – probabil “calitatea” motorului fabricat la Resita si-a spus cuvantul.
Cateva caracteristici ale cargoului:
– Lungime: 130,78 m, latime: 17,70 m, pescaj: 8,10 m
– IMO: 8902981
– Call sign: YQRV
– 8.730 tdw/ 6.066 Gt
– propulsia: un motor 6L52/55A, licenta MAN, fabricat la ICM Resita, ce dezvolta 6.000 CP
– viteza maxima: 15 Nd
– bunker: 1.083 tone
– 4 diesel generatoare: 3 x 200 KW, 400V 50 HZ CA si 1 x 140 KW, 400V 50 HZ CA
– 4 magazii, 4 cranice a cate 5t SWL fiecare
Ultimele Comentarii