




- Alexandru Iarca
- Constantin Papadopulo
- Teodora Angela Lefterescu
- Cristian Craciunoiu
- Constantin Preda
Nu exista evenimente pentru ziua de azi.
Vezi toate evenimentele
Trebuie sa fiti logat pentru a putea adauga un nou eveniment.


- 15 Jun 2015: A aparut Ghidul pentru supravietuirea pe mare - dedicat iubitorilor agrementului nautic citeste mai mult
- 08 Jun 2014: Lansarea albumelor „Mircea, voievodul velelor 1882-2014” si „Vizita ţarului Nicolae al II-lea la Constanţa 1-14 iunie 1914” citeste mai mult
- 21 Apr 2014: Pagina impingatorului Rovinari 19 a fost actualizata, auu fost introduse fotografii noi citeste mai mult
- 20 Feb 2014: Pagina Navei Banat a fost actualizata, au fost introduse fotografii noi. citeste mai mult

Vizualizeaza nava - Crisul Alb
Data lansare: .1979 Data casare: 1998 Santander Spania Categorie: Nave Pescador Santier: VEB Dieselmotorenwerk, Rostock, Companie: Intreprinderea de Pescuit Oceanic |
Lungime: 101,50 m Latime: 15,20 m Pescaj: 5,20 m Capacitate: GT 3,990 DW 2,119 TRB 3,163 TRN1,421 Echipaj: 91 |
Scurt istoric
Nava Pescador Crisul Alb
IMO 7932733
Nava Pescador Crisul Alb a facut parte din flota de pescadoare a Romaniei.
Traulerul „Crisul Alb“,fost construit in 1979, 25 octombrie clasa RTMS „Prometeu“, proiect A 464.02 si proiect A 764 (pavilion: Romania, IMO: 7932733, indicativ: YQJA, armator: I.P.O. Tulcea, port de inregistrare: Tulcea, 2.119 tdw., 3.163 trb., 1.421 trn., lungime: 101,50 m, latime: 15,20 m, pescaj: 5,20 m, echipaj: 91 membri, nr. punti: 2, propulsie: 8ZD72/ 48AL1, „VEB Dieselmotorenwerk“, Rostock, 1979, principiu de functionare: diesel, 2 timpi, simplu efect, 8 cilindri, 480 x 720, puterea masinii: 3.880 c.p., 2.855 Kw., turatie: 214 rotatii/ minut, viteza: 14,6 Nd., caldarina: 1CAUX-ACV-AZL, 66/ 8, generatoare: 2 x 560, 2 x 480, 1 x 112 Kw., 390V, 50 Hz., CA, capacitate incarcare peste congelat: 1.000 to., viteza de traulare: 4,5-5,0 Nd., nr. magazii: 2, autonomie: 70 zile, constructor: 25 octombrie 1979, „Volkswerft VEB“, Stralsund - R.D. Germana).
In 1997/ 1998 a fost arestat in Anglia. A fost taiat la Maliano, in ianuarie 1999.
In formatii prezentate din volumul AMINTIRI DESPRE O FLOTA PIERDUTA - Navele romanesti ale Dunarii si Marii, de Constantin Cumpana si Corina Apostoleanu.
Port of Blyth ( Nord Estul Angliei ) 26 august 1996
Fotografia a fost preluata din web site-ul www.shipspotting.com si este publicata in scopuri educative in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile .
The picture was taken from the web site www.shipspotting.com and it is published for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .
Pentru a vizualiza fotografia in forma originala CLICK HERE to see the picture at source in original
Autor Fotografie ( www.shipspotting.com © Henry Pattison© )
Port of Blyth August 1995
Fotografia a fost preluata din web site-ul www.shipspotting.com si este publicata in scopuri educative in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile .
The picture was taken from the web site www.shipspotting.com and it is published for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .
Pentru a vizualiza fotografia in forma originala CLICK HERE to see the picture at source in original
Autor Fotografie ( www.shipspotting.com©Watch1Foy2© )
Toti cei care au date suplimentare despre aceasta nava ,fotografii sunt invitati sa contribuie la dezvoltarea acestei pagini si inclusiv a Registrului Naval Virtual Roman ,puteti trimite materiale la adresa rnv@marinarii.ro sau comentati in partea de jos a paginii (trebuie sa fiti autentificat ca membru al www.marinarii.ro) .
Fotografii si informatii furnizate de Constantin Cumpana si www.shipspotting.com
Pagina actualizata 21 august 2011 , Cristian Munteanu
danielpasnenco 04.08.2012
A fost bijuteria flotei de pescuit oceanic,ultimul superatlantic achizitionat din R.D.G. Sunt inginer electronist,absolvent al I.P.Timisoara si am lucrat doar in marina-navigator de lunga cursa. Am facut parte din echipajul de receptie al navei,comandant a fost Nicu.T.Ionescu. Pavilionul a fost ridicat in 31.10.1979 la ora 16.00,santierul Stralsund. Fotografia-din pacate alb-negru-si autenticitatea datelor le-am transmis pe rnv@marinarii.ro Daniel Pasnenco |